Mâncare și context

November 19th, 2014

Vă invit să citiți asta pe-ndelete. E o lectură foarte interesantă și pun pariu că oricine ar putea să găsească acolo ceva util, mai ales după ce identifică oarece puncte în care se simte cu musca pe căciulă.

Totuși, dacă nu stați bine cu engleza, mi-ar plăcea să rămâneți măcar cu sumarul de acolo, deși varianta completă merită fiecare minut investit:

1. Schimbă ce ții la vedere. Ascunde sucul și scoate la înaintare fructele.

2. Schimbă ce ții la îndemână. Pune-ți în farfurie, lasă restul în bucătărie și forțează-te să te întorci până acolo dacă vrei neapărat mai mult.

3. Planifică. Cercetează bine oferta înainte să-ți umpli farfuria (dacă mănânci în oraș). Nu fă cumpărături atunci când ți-e foame.

4. Mănâncă mai încet. Durează 20 de minute până când creierul percepe senzația de sațietate, așa că ai grijă ca mesele tale să dureze cel puțin atât de mult.

5. Redu-ți opțiunile. Rezumă-te la două lucruri în farfurie de fiecare dată. Forțează-te să te plictisești de ele.

6. Gândește-te bine la cei cu care îți împarți mesele. Dacă încerci să slăbești, s-ar putea să vrei să mănânci singur ceva mai des în perioada asta.

Leave a Reply